+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

دستگاه هاي مرتبط نسبت به تكميل علائم راهنمايي و رانندگي اقدام كنند

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از دستگاه هاي ذيربط خواست كه نسبت به تكميل و نصب علائم راهنمايي و رانندگي در استان اقدام كنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل استان اظهار داشت: دستگاه هاي اجرايي همانند راه و شهرسازي و حمل و نقل پايانه ها با همكاري پليس راه استان نسبت به تكميل و نصب علائم راهنمايي و رانندگي كه نقش موثري در كاهش تصادفات جاده اي دارند اقدام كنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ، خواستار ساماندهی عواملی که در جاده ها باعث حواس پرتی رانندگان می شود، شد و از دستگاه های ذیربط خواست در این ارتباط اقدام کنند.

مهرداد سالاری افزود: در برخی از محورهای استان جاذبه هایی در کنار جاده ها وجود دارد که برخی از رانندگان با سرعت بالا برای دیدن این جاذبه ها توقف می کنند که باعث بروز مشکلاتی از جمله سوانح رانندگی می شود.

وي تبلیغات فروش محصولات کشاورزی و دامی و غذاخوری ها را از جمله این جاذبه ها دانست و گفت: این موارد باید ساماندهی شود.

مهندس سالاري در ادامه حذف نقاط پرخطر و حادثه خیز با هدف کاهش تصادفات و سوانح رانندگی را در اولویت مجموعه مدیریتی استان دانست و تاکید کرد که باید در راستای کاهش حوادث رانندگی تلاش بیشتری کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا