+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

روند خدمت رسانی به مردم در شهر کرمانشاه باید بهبود پیدا کند/ تمرکز ما در سال جدید، جلب مشارکت مردم برای رونق اقتصادی خواهد بود


استاندار کرمانشاه گفت: طبق توافقات صورت گرفته هم با شورای شهر و هم شهرداری کرمانشاه به دنبال این هستیم که به صورت محسوس روند خدمت رسانی به مردم در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، محمد طیب صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) اظهار داشت: در برنامه دیدار مردمی امروز اکثر افراد در حوزه سرمایه گذاری و اشتغالزایی نکاتی داشتند که خوشبختانه اکثریت موارد قابلیت پیگیری کوتاه مدت داشت و درخواست این عزیزان را با مدیران اجرایی ذیربط مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

وی بیان داشت: با برنامه های در نظر گرفته شده انشاءالله موضوعات و مشکلات این عزیزان رفع خواهد شد و همچنین چند مورد مشکل شخصی بود که آنها هم پیگیری شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بیان داشت: یک مسئله عمومی هم در مورد مشکلات شهری کرمانشاه مورد گفتگو قرار گرفت.

مقام عالی استان گفت: با توجه به قرارهایی که هم با شورای شهر و هم با شهرداری کرمانشاه داشتیم از هفته آینده روند رسیدگی به شهر کرمانشاه در راستای قرارهای انجام شده، پیگیری خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته به دنبال این هستیم که به صورت محسوس روند خدمت رسانی به مردم در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

وی گفت: با توجه به شعار سال و هدف گذاری های صورت گرفته حتماً تمرکز ما در سال جدید جلب مشارکت مردم برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی مولد و مفید خواهد بود.



اوقات شرعی
آب و هوا