+ 0 -
ADA

دکتر هدایت حاتمی:

سایپا فعالیت های تولیدی و خدمات خود را در کرمانشاه گسترش می دهد

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: سایپا فعالیت های تولیدی و خدمات خود را در کرمانشاه گسترش می دهد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر هدايت حاتمي در افتتاح مرکز خدمات رسانی شرکت سایپا در ایام اربعین اظهار داشت: یکی از استراتژی های استان، توسعه بخش خدمات به عنوان‌ یک حوزه اشتغال زا است و این اولویت را در حوزه های مختلف از جمله خدمات خودرویی دنبال می کند.

وي گفت: با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه مجموعه ‌سایپا به زودی دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش غرب کشور خود را در کرمانشاه دایر می کند.

وي افزود: پیش از این، نمایندگی مذکور در همدان قرار داشت اما کرمانشاه به لحاظ جغرافیایی و مرکزیت منطقه ای در غرب کشور، دارای ویژگی ها و مزیت های بسیار بهتری است.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: مجموعه سایپا همچنین به زودی در زمینی که در کنار ایستگاه مرکزی راه آهن برای این منظور جانمایی شده است، مرکز دپوی تولیدات خود در منطقه غرب کشور را دایر می کند.

دكتر حاتمي بيان داشت: مجموعه سایپا از طریق این مرکز می تواند تولیدات خود را از طریق مرزهای مبادلاتی استان صادر کند و یا توزیع مناسب تری در  منطقه داشته باشد.

وي گفت: متاسفانه ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه چندان به روز نیست و برای برخوداری از یک حمل و نقل مناسب و استاندارد، نیازمند نوسازی آن هستیم.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت: مجموعه سایپا در زمینه نوسازی ناوگان تاکسی کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است. مدیریت ارشد استان نیز حاضر است تسهیلات مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وي افزود: همچنین مرکز خدمات رسانی سایپا به زوار اباعبداله الحسین (ع) در ایام اربعین، امروز دوشنبه راه اندازی شد که با این کار، زمینه ارائه خدمات با کیفیت بهتر به این عزیزان فراهم می شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا