+ 0 -
ADA

با تقدیر از تلاشهای 6 ساله شمشیری

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان معارفه شد


در آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از تلاشهای 6 ساله علی شمشیری دبیر سابق شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تقدیر بعمل آمد و "کیوان گلاوری" به عنوان سرپرست این دبیرخانه معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ " حسین خوش اقبال" در این آئین که محمد ترحمی  مدیرکل دفتر حقوقی ستاد مبارزه با مواد مخدرنیز حضور داشت، با اشاره به گذران بودن مسئولیت ها و مدیریت ها تاکید کرد: در شرایطی که مردم صبورانه تحمل مشکلات می کنند کسانی سربلند و خوشحال هستند که حداکثر استفاده از مدیریت ها را برای خدمت به مردم برده باشند.  

معاون استاندار کرمانشاه با تقدیر از تلاشهای 6 ساله علی شمشیری در مدیریت شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: شمشیری از نیروی های با تجربه استانداری کرمانشاه است که تلاشهای فراوانی را برای پیشبرد امور داشته و در این مدت منشا اقدامات مثبت بوده و البته گذر زمان بهترین قاضی در خصوص عملکردها است.

وی با تاکید بر حفظ شان و جایگاه مدیران به عنوان سرمایه های انسانی کشور افزود: در شرایطی قرار داریم که تمام سعی و تلاش شبکه های بیگانه بدبین کردن مردم به مسئولان نظام است و تجربه چهل ساله گذشته انقلاب اسلامی نشان میدهد که باید پیگیری و برنامه بیشتری برای آموزش و نظارت بر مجموعه ها داشته باشیم. 
خوش اقبال در ادامه ابراز امیدواری کرد که کیوان گلاوری به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بتواند با تقویت برنامه خدمات شایسته ای را به افراد آسیب دیده از اعتیاد ارائه دهد.



اوقات شرعی
آب و هوا