+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

سیل ۱۵۶۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان کرمانشاه وارد کرد

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع سیل در استان کرمانشاه ۱۵۶۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان کرمانشاه وارد شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري با اشاره به اینکه مجموع خسارت‌های سیل به بخش زیرساخت استان غیر از بخش مسکن 1560 میلیارد تومان برآورد شده است اظهار داشت: به دنبال سیل اخیر در مجموع 3252 واحد مسکونی در استان تخریبی و تعمیری ارزیابی شده‌اند.

وی با بیان اینکه 1067 واحد مسکونی در سطح استان نیازمند تعمیر هستند عنوان کرد: از مجموع واحدهای ارزیابی شده 2032 واحد روستایی و 153 واحد شهری باید تخریب و بازسازی شوند.

سالاری با اشاره به اینکه به دنبال سیل اخیر 460 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به بخش راه و شهرسازی استان وارد شد گفت: در این مدت 1249 کیلومتر راه در استان صدمه دید و 1405 پل و آبراه نیز تخریب شد.

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری کرمانشاه میزان خسارت‌های بخش کشاورزی را 386 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این خسارت‌ها شامل بخش‌های مختلف از جمله امور عشایری، طیور، شیلات و باغات است.



اوقات شرعی
آب و هوا