+ 0 -
ADA

دکتر رازانی خبر داد:

ظرفیت اردوگاههای نگهداری معتادین افزایش می یابد / طرح جمع آوري معتادين موجب كاهش بزهكاري در كرمانشاه شده است


استاندار کرمانشاه از شناسايي مکان های جدید به منظور افزایش ظرفیت ‍پذيرش و استانداردسازي اردوگاه هاي نگهداري معتادين متجاهر خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ دكتر رازاني صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مواد مخدر استان اظهار داشت: با توجه به اهميت فراوان موضوع آسيب هاي اجتماعي تعداد نشست هاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان در شش ماهه دوم سال قبل و سال جاري  افزايش يافته است.
استاندار كرمانشاه افزود: طرح گردآوري معتادين متجاهر در قالب برنامه اي كه وزارت كشور ابلاغ كرده از اسفندماه سال قبل در كرمانشاه آغاز شده است و تاكنون و بیش از هزار نفر از افراد سرگردان در گوشه خيابان ها، جمع آوری شده و هم اكنون در اردوگاه هاي استان نگهداری می شوند.
اين مقام عالي استان تصريح كرد: خوشبختانه گردآوري اين افراد سبب كاهش قابل توجه جرایم و بزهكاري ها در سطح استان شده و امروز شاهد و وضعیت بهتری هستیم.
وي بررسي دقيق وضعیت اردوگاه ها و رسیدگی به مشکلات اين مجموعه ها را يكي از دستوركارهاي اصلي نشست امروز دانست و گفت: يكي از راه حل هاي بهبود خدمات ارايه شده، افزودن اردوگاه هاي جديد است. در همين راستا دو مكان مناسب در استان شناسايي شده اند كه پس از بررسي ميداني و كارشناسي، يكي از اين اماكن به سرعت تجهيز شده و به ظرفيت هاي قبلي افزوده خواهد شد.
دكتر رازاني افزود: اين ظرفيت هاي جديد اردوگاهي امكان مناسبي را فراهم مي كند تا کارهای درمانی افراد مبتلا به اعتياد و بازگشت آن ها به جامعه در شرایط بهتری انجام شود. هچنين در اين اماكن فضايي براي آموزش حرفه هاي مختلف به افراد به منظور هدايت آن ها به سمت بازار كار مهيا مي شود.



اوقات شرعی
آب و هوا