+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

فرمانداران به اشتغال فراگير توجه ويژه داشته باشند

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري از فرمانداران استان خواست كه به بسته اشتغال فراگير توجه ويژه داشته باشند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي در نشست استاندار كرمانشاه با فرمانداران اظهار داشت: امسال تسهيلات و اعتبارات خوبي از طريق بسته اشتغال فراگير به استان تخصيص يافته و رقم اعتبارات تخصيص يافته در اين زمينه حدود 478 ميليارد تومان است كه فرمانداران براي كاهش نرخ بيكاري بايد به اين موضوع توجه ويژه داشته باشند.

وي همچنين ار فرمانداران خواست كه با جديت نسبت به تشكيل كارگروه اشتغال در شهرستان ها اقدام كنند و برنامه هاي خود را در اين جلسات مورد پيگيري قرار دهند.

مهندس رحيمي با اشاره به اقدامات و تلاش هاي صورت گرفته در سال گذشته براي كاهش نرخ بيكاري اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با توجه به تلاش هاي كه انجام شد، قادر شديم كه نرخ بيكاري را بيش از دو نيم درصد كاهش دهيم و براي امسال هم بايد با استفاده از برنامه ريزي هاي انجام شده و تسهيلات تخصيص يافته بتوانيم نرخ بيكاري را بيش از پيش كاهش دهيم.

وي تصريح كرد: فرمانداران همچنين بايد براي جذب سرمايه گذاري و تسهيل امورات سرمايه گذاران كه نقش بسيار مهمي در ايجاد اشتغال دارد، تلاش كنند.



اوقات شرعی
آب و هوا