+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

مهندس جابری نیروی سیاسی اخلاق مدار بود

ابتدای هفته جاری، دبیر انجمن اسلامی مهندسان استان کرمانشاه دارفانی را وداع گفت. درگذشت نابهنگام این فعال سیاسی جوان منجر به صدور پیام‌های تسلیت و انتشار مطالب کوتاه و بلندی درباره سجایای اخلاقی و سیاسی‌ وی شد.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ در همین زمینه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در گفت‌وگوی کوتاهی گفت: مهندس محمدحسین جابری از نیروهای سیاسی جوان، متعهد و با اخلاق استان بود و درگذشت نابهنگام وی به عنوان الگویی از تعهد و اخلاق مداری برای نسل جوان، ضایعه ای  بر پیکر سیاسی استان به شمار می‌رود.

محمدابراهیم الهی تبار افزود: سیاست ورزی توأم با اخلاق نیاز امروز جامعه ماست، بر همین اساس دوستان و همراهان آن مرحوم بایستی برای جبران این فقدان، در عرصه حضور فعالتری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یادآور شد: در طول یکسال گذشته تلاش شد تا با جذب وی در بدنه مدیریتی، از توانایی‌ها و قابلیت‌های ایشان در عرصه امور اجرایی بهره گیری شود اما با کمال تاسف این امر به سرانجام نرسید.

وی در پایان درگذشت مرحوم مهندس جابري را به خانواده وی، انجمن اسلامی مهندسان، احزاب و فعالین سیاسی و همچنین قشر جوان استان تسلیت گفت.



اوقات شرعی
آب و هوا