+ 0 -
ADA

معاون سياسي و امنيتي استانداري:

نهادهاي مدني در هر جامعه اي زمينه ساز نشاط و اميد هستند

معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: نهادهاي مدني در هر جامعه اي زمينه ساز نشاط اميد و سرزندگي هستند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهيم الهي تبار معاون سياسي و امنيتي استانداري در نشست با فعالان سياسي اجتماعي و فرهنگي شهرستان هرسين، اظهار داشت: در سياست خارجي اينكه همه چيز را صفر و صد ببينيم امكان پذير نيست و دولت در موضع برجام قهرمانانه دفاع كرد و ديپلمات هاي ما در مذاكرات با قدرت هاي بزرگ دنيا حضور  قدرتمندانه  داشتند.

وي در ادامه با اشاره به توانمندي هاي استان كرمانشاه بيان داشت: كرمانشاه استاني بزرگ و ثروتمند است كه تنوع قومي و فرهنگي آن  ظرفيت هايي هستند كه مي توانند به توسعه استان كمك كنند.

الهي تبار همچنين اظهار داشت: نبايد فرهنگ را امنيتي كنيم كه دولت دراين راستا تلاش مي كند.

همه با هم بايد دست به دست هم دهيم و استان را آنچنان كه شايسته است معرفي كنيم و تلاش كنيم صداي اميد و نشاط از استان طنين انداز گردد.

وي گفت: معضل بيكاري با سرمايه گذاري و تلاش مردم از بين مي رود لذا بايد فضاي كسب و كار فضاي خوبي باشد و بخشي از موضوع به فضاي عمومي و رسانه اي برمي گردد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري بيان داشت: تجربه تاريخي استان نشان داده كه كرمانشاه قطب غرب كشور بوده است لذا بايد تلاش كنيم تا بازهم اين زمينه همچون گذشته احيا شود.

وي گفت: در هرجامعه اي كه نهاد هاي مدني قوي هستند نشاط و اميد و سرزندگي وجود دارد و بايد با حضور موثر و نهادمند اميد و نشاط را درجامعه نهادينه كنيم.



اوقات شرعی
آب و هوا