+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

پاسخگویی به رسانه ها از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران خواهد بود

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران استان باید پاسخگو باشند و پاسخگویی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان خواهد بود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با مديران اصحاب رسانه استان افزود: مدیران باید از رسانه ها استفاده کنند و گزارش عملکرد خود را از طریق آنها به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: در مدتی که کار خود را در کرمانشاه آغاز کردم احساس می کنم اصحاب رسانه کرمانشاه بسیار دلسوز هستند و نقدهای منصفانه ای انجام می دهند.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: باید همه کمک کنیم تا رنج ها و دردهایی که گریبانگیر مردم کرمانشاه شده از پیش رو برداشته شوند.

وی کرمانشاه را استانی ثروتمند دانست و گفت: چالش های فراوانی پیش روی پیشرفت استان وجود دارد اما ظرفیت های کرمانشاه به راحتی می توانند بر چالش های آن غلبه کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید خوبی های استان کرمانشاه و داشته های آن را مطرح کنیم، ادامه داد: ما نرخ نخست بیکاری در کشور را داریم اما بیان مداوم آن مشکلی از مشکلات استان را برطرف نمی کند.

مهندس بازوند با تاکید بر اینکه نباید دولت را تضعيف کنیم، اظهارداشت: تضعیف دولت به معنی تضعیف نظام است زیرا اگر دولت در کارهای خود موفق نباشد به این معنی است که نظام جمهوری اسلامی ایران موفق عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه باید رضایت مردم را جلب کنیم، گفت: باید کاری کنیم که مردم احساس کنند آینده بهتری پیش روی آنان است.

استاندار کرمانشاه در ادامه اعلام کرد که اقدام های مقدماتی برای تنظیم سند چشم انداز کرمانشاه در سال 2020 آغاز شده است.

وی به موضوع مطرح شدن چشم‌انداز کرمانشاه در سال 2020 اشاره کرد و گفت: استارت این موضوع را با رویکرد گردشگری شروع کرده ایم و مکاتبات لازم در این زمینه با هیات دولت آغاز شده است.

وی افزود: رییس جمهوری نیز در سفر آینده خود به کرمانشاه به موضوع چشم ‌انداز کرمانشاه در سال 2020 رسیدگی‌ خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای رسیدن به چشم انداز 2020 یک همت همه جانبه نیاز است، گفت: باید در این زمینه ظرفیت ها را شناسایی و با وزارتخانه های مورد نظر مذاکرات خود را آغاز کنیم.

مهندس بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: کار عنصر اصلی پیشرفت است و اگر همه بر این عنصر اصلی تاکید داشته باشیم می‌توانیم به پیشرفت برسیم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت سوزی جلوگیری کرد، گفت: در کشور و به ویژه در مناطق غربی فرصت سوزی های بسیاری انجام داده ایم که راه پیشرفت را برای ما ناهموار کرده است.

استاندار کرمانشاه در رابطه با استمهال تسهیلات برای زلزله زدگان گفت: به جز 2 بخش شهرستان کرمانشاه بانک ها چهار هزار و 500 میلیارد تومان پول دست مردم دارند که در صورتی که دولت بخواهد این مبلغ را برای مردم زلزله زده 2 سال استمهال کند، باید یک هزار و 500 میلیون تومان سود به بانک مرکزی بپردازد.



اوقات شرعی
آب و هوا