+ 0 -
ADA

رئیس سازمان امداد و نجات کشور:

کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد


رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوب کرمانشاه، این استان به عنوان هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور انتخاب شد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: در این راستا در بحث تجهیزات و پایگاه هوایی کمک‌هایی را به این استان خواهیم داشت و از بالگردهایی که قرار است امسال خریداری شود، یک بالگرد دیگر را به کرمانشاه اختصاص خواهیم داد تا در زمان آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع، استان‌های غرب کشور را پشتیبانی کند.

وی گفت: اگر زیرساخت‌های لازم در استان تامین شود و یک  آشیانه دیگر در فرودگاه کرمانشاه احداث شود، می‌توانیم سه تا چهار بالگرد دائمی را در این استان مستقر کنیم تا پشتیبانی لازم را در زمان وقوع آتش‌سوزی در حداقل زمان ممکن برای کرمانشاه و استان‌های همجوار انجام دهد.

وی به قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین هم اشاره کرد و گفت: سال گذشته در بحث امداد و نجات در مسیر تردد زوار اربعین، کرمانشاه از استان‌های موفق بود. امسال نیز اگر میزان استقبال از مرز خسروی بالاتر برود، تجهیزات دیگری را در اختیار استان قرار می‌دهیم.



اوقات شرعی
آب و هوا